marți, 16 iulie 2013

Ce e frumos in Romania?

Ce mai e frumos prin Romania?
Toata lumea pleaca acuma prin alte colturi ale lumii,dar chiar nu e nimic frumos in tara noastra...bine,exagerez si eu,dar ca sa va spun asa,de cand eram mica si imi povestea unchiul meu de peripetiile lui prin Romania.Apoi a calatorit si in alte locuri ale lumii,dar eu credeam ca avem o tara minunata plina de de toate.
Valenii de munte,Valea Plopului,de exemplu...e un loc minunat pe care vi-l recomand.Este un taram ,parca neatins de timp.Este perfect pentru un city break.Este ca in reclama aceea...The Carpatians Garden,parca :D





Si apoi Sibiul:




Si atatea si atatea: Vulcanii noroiosi,atatea pesteri,Curtea de arges
Va spun ce am vazut eu....dar voi?







Un comentariu:

  1. Frumos? Avem ce vedea categoric,numai ca noi nu stim cum sa intretinem si sa ne facem cunoscuti intr-un mod bun

    RăspundețiȘtergere