miercuri, 7 august 2013

Peripetii cu autobuzul

Haha..da chiar nu vi s-a intamplat niciodata sa calatoriti fara bilet si sa va prinda sau sa fie cat pe ce...

Asa ca o sa va spun cateva peripetii...
Ana,o prietena de a mea calatoreste foarte des cu autobuzu,dar fara bilet de cele mai multe ori.Intr-o zi,spre nenorocul ei s-a nimerit sa vina un controlor.Ce sa faca? Nu avea bani sa plateasca amenda pe loc si totusi...
Langa ea era o femeie mai in varsta,care avea sacosi si toate cele,cum Ana e o fata mai mica de statura s-a pitit sub scaun,a rugat-o pe femeie sa puna sacosile in asa fel incat sa nu se vada si ...chiar a mers grozavenia asta...
A scapat :)


Eu am mai calatorit fara bilet si totusi...

O alta intamplare haioasa este a varului meu (nu o sa ii spun numele totusi :D ) In autobuz,multa lume,caldura mare.A intrat si un om care era in plina stare euforica...ca sa spun asa.Tot tacamul.
Acela se tot sprijinea de varul meu,pozitie instabila si o groaznica ameteala,asa cum spunea chiar el.Varul meu nu suporta asta,i-a dat un bramci puternic si l-a trimis intr-un alt om,o matahala de om.
Mare greseala.Acela a vrut sa-l loveasca si l-a nimerit pe varul meu,care,in cea mai mare inghesuiala a lovit la randul lui pe altcineva.Asa a inceput o bataie buna,dar pe care varu' a ocolit-o,coborand mai repede ca oricand.Tot s-a facut cu un ochi vanat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu