luni, 5 august 2013

Paulo Coelho


Paulo Coelho...
Nu o sa scriu despre acest om uimitor ci despre creatiile sale.
Am citit "Alchimistul" si mi-a placut foarte tare.Este o carte simpla,dar care ne dezvaluie multe lucruri pe care,intr-un fel,in adancul nostru le stiam deja,dar cineva trebuia sa ni le reaminteasca.
Lucrurile simple ascund cele mai complicate intrebari.
As recomanda tuturor sa inceapa cu aceasta carte si pe urma sa citeasca si restul cartilor,care va vor schimba...ei bine,nu viata la propiu ci modul de gandire.



Am citit si "Jurnalul unui mag".Mi-a placut enorm de mult!
Atat de fantastica si plina de mister.


Si a treia carte pe care am citit-o de Paulo Coelho este Zahir.O biografie,o carte plina de invataturi si o carte sincera,unde amintirile se imbina cu prezentul.





Atatea carti....
De abia astept sa mai citesc si sa descopar





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu